زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 10:30 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
dante-admin آفلاین



ارسال‌ها : 435
عضویت: 28 /1 /1393
محل زندگی: Demon World
سن: 16
شناسه یاهو: danteclassic22@yahoo.com
تشکرها : 138
تشکر شده : 134
پاسخ : 12 RE 1
نقل قول از linda
یه سوال به غیر از اون کمیک های 4 و 5 قسمتی ورجیل و دانته.بقیشون مثله اولی با کمیک های Dmc واقعی هستن ربطی به داستان های اصلیشون داره یا نه الکی و ساخته دست افراد دیگه هستن و ربطی به داستان اصلی ندار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البته که اونا هم ربط داستانی دارن نمونه اش کمیک ها دومی و سومی که گذاشتم مربوط به داستان قبل از DmC Devil May Cry است که نشون میده چطوری ورجیل با کت آشنا شد که بعدش کت دنبال دانته اومد.و کمیک اول هم مربوط به داستان اصلی DMC هست که البته خودم فرصت نشده اولی بگیرم ولی فکر کنم یه کمیکی الان توی سیستم ام دارم که مربوط به همین اولین کمیکی که گذاشتم.کلا همه کمیک ها الکی ساخته نشدن و همه ربط داستانی دارن و گوشه ها تاریک داستان بازی پر می کنن نمونه اش این یه عکس از کمیک که مربوط به اسپارداست
تصویر: http://s5.picofile.com/file/8161690068/02.jpg

امضای کاربر :
Ok Yeah Humans's Body Lack The Physical Ability of A Demon,But Humans Possess Something That Demons Don't
برای کمک به یه دوست،من با هرکی میجنگم،مهم نیست چقدر قوی
یکشنبه 14 دی 1393 - 23:11
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | دانلود تمامی کمیک های Devil May Cry - 2 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
آیـــا مــیــدانــیــد