زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 1:58 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 583
نویسنده پیام
mogtaba آفلاین


ارسال‌ها : 121
عضویت: 3 /3 /1393
محل زندگی: قم
سن: 11
تشکرها : 20
تشکر شده : 54
کدوم غول
در طول بازی های دویل مکرای از کدوم غول خیلی بدت اومد؟چرا؟

امضای کاربر :
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 14:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
dmc آفلاین



ارسال‌ها : 751
عضویت: 15 /6 /1393
محل زندگی: تهران
سن: 12
تشکرها : 104
تشکر شده : 226
پاسخ : 1 RE کدوم غول
قول مرحله 20 خیلی بدم میاد چون هی دفاع میکنه تازه اخرش که نزدیکه بمیره هی برق میزنه پشت سره هم

امضای کاربر :
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 16:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mogtaba آفلاین



ارسال‌ها : 121
عضویت: 3 /3 /1393
محل زندگی: قم
سن: 11
تشکرها : 20
تشکر شده : 54
پاسخ : 2 RE کدوم غول
ببخشید توی نسخه چند؟

امضای کاربر :
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 16:11
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
dante-admin آفلاین



ارسال‌ها : 435
عضویت: 28 /1 /1393
محل زندگی: Demon World
سن: 16
شناسه یاهو: danteclassic22@yahoo.com
تشکرها : 138
تشکر شده : 134
پاسخ : 3 RE کدوم غول
اگه بخوام بگم شاید یه غولی هست توی نسخه 2 شبیه کرمه همش یکم ما رو می خوره بعد پرت می کنه خخخخخخخ البته از این غول زنه که خفاشیه و اون دوتا انگری و رودرا که شمشیر بودن سخت بودن و اون غول شبیه قورباغه هم بدم میاد

امضای کاربر :
Ok Yeah Humans's Body Lack The Physical Ability of A Demon,But Humans Possess Something That Demons Don't
برای کمک به یه دوست،من با هرکی میجنگم،مهم نیست چقدر قوی
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 18:49
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mogtaba آفلاین



ارسال‌ها : 121
عضویت: 3 /3 /1393
محل زندگی: قم
سن: 11
تشکرها : 20
تشکر شده : 54
پاسخ : 4 RE کدوم غول
من از اون غوله که توی جنگل بود توی نسخه چهار
یه بار نرو نتونست شکستش بده ولی دانته تونست خدا میدونه یه ماه توی اون مرحله گیر کرده بودم

امضای کاربر :
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 19:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
vergil آفلاین



ارسال‌ها : 191
عضویت: 31 /1 /1393
محل زندگی: تهران
سن: 14
شناسه یاهو: foadhv@yahoo.com
تشکرها : 5
تشکر شده : 46
پاسخ : 5 RE کدوم غول
خوب من از غول بدم نیومد از مرحله بدم اومد احتمالا حدس زدید(تو نسخه چهارم)خوب مرحله سیزده که من بازی 3باز تو سه سال حذف کردم و هی بازی کردم و اونجا گیر کردم تا از رو یه آموزش که گفته بود برید به چهار راه و برگردید(به خدا همین جمله رو نوشته بود)تونستم بفهمم که چه طوری اون مرحله رو ردش کنم!

امضای کاربر :
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 20:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mogtaba آفلاین



ارسال‌ها : 121
عضویت: 3 /3 /1393
محل زندگی: قم
سن: 11
تشکرها : 20
تشکر شده : 54
پاسخ : 6 RE کدوم غول
اره اونجا خیلی بد بود
لامصب رو مخ بود
من از رو ویدیویی از کانال دانته فهمیدم باید کجا برم

امضای کاربر :
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 21:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
dante-admin آفلاین



ارسال‌ها : 435
عضویت: 28 /1 /1393
محل زندگی: Demon World
سن: 16
شناسه یاهو: danteclassic22@yahoo.com
تشکرها : 138
تشکر شده : 134
پاسخ : 7 RE کدوم غول
نقل قول از mogtaba
اره اونجا خیلی بد بود
لامصب رو مخ بود
من از رو ویدیویی از کانال دانته فهمیدم باید کجا برم

البته خیلی کار پیچیده ای هم نمی خواست تو مثلا یه بار می ری توی میدون می ری جلو بعد می ری میدون بعدی بعد دور بعدش مثلا باز می ری جلو می بینی به دشمن ها بر خوردی دیگه می فهمی دور بعدی نباید جلو بری بعد دوباره کار رو تکرار می کنی می ری سمت چپ می بینی اون طرف هم دشمنه پس می فهمی این بار باید بری سمت راست باز تکرار می کنی می ری سمت راست باز می بینی دشمنه اون وقت دیگه تابلو باید دوباره برگردی عقب بعد دور سوم هم همین کار تکرار می کنید یه دور می ری جلو می بینی دشمنه بعد می ری سمت مثلا راست می بینی دشمن نیست و همین طوری ادامه می دی تا راهت رو بفهمی از کدوم سمته

امضای کاربر :
Ok Yeah Humans's Body Lack The Physical Ability of A Demon,But Humans Possess Something That Demons Don't
برای کمک به یه دوست،من با هرکی میجنگم،مهم نیست چقدر قوی
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 21:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
mogtaba آفلاین



ارسال‌ها : 121
عضویت: 3 /3 /1393
محل زندگی: قم
سن: 11
تشکرها : 20
تشکر شده : 54
پاسخ : 8 RE کدوم غول
دانته جون من دوباره گیج شدم

امضای کاربر :
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 21:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
dante-admin آفلاین



ارسال‌ها : 435
عضویت: 28 /1 /1393
محل زندگی: Demon World
سن: 16
شناسه یاهو: danteclassic22@yahoo.com
تشکرها : 138
تشکر شده : 134
پاسخ : 9 RE کدوم غول
نقل قول از mogtaba
دانته جون من دوباره گیج شدم

هیچ بابا می گم فقط انقدر اونجا رو تکرار کن تا بفهمی چه راهی غلطه و چه راهی درست یعنی یه بار که مستقیم رفتی دیدی راه درسته می فهمی دور اول باید بری مستقیم بعد دور بعدی رفتی سمت راست مثلا دیدی به هیولا ها برخوردی می فهمی این راه غلطه پس باید برگردی عقب بعد دور بعدش دوباره می ری اگه دیدی مثلا سمت چپ غلطه دور سوم نمی ری سمت چپ مثلا اینطوری عمل کن

امضای کاربر :
Ok Yeah Humans's Body Lack The Physical Ability of A Demon,But Humans Possess Something That Demons Don't
برای کمک به یه دوست،من با هرکی میجنگم،مهم نیست چقدر قوی
دوشنبه 24 شهریور 1393 - 21:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
amirmohsen آفلاین



ارسال‌ها : 41
عضویت: 19 /4 /1393
محل زندگی: مشهد
سن: 17
تشکرها : 15
تشکر شده : 38
پاسخ : 10 RE کدوم غول
سلام.اون قسمت بازی که خیلی ها گیر میکردن راحت ترین جای بازیه!!میگین چرا ؟؟توی اون چهار راه ها از هر طرفی که نور افتاب افتاده باید به اون وارد شین.برای دانته و نرو هم فرقی نمیکنه!!دوستان امتحان کنن.جوابشم بهم بگن.راستی اینو وقتی بار پنجم نسخه چهارو تموم کردم فهمیدم.
من از غول اون زن جادوگر سبزه که موهای نارنجی داشت تو دویل می کرای سه.جونم داشت بالا میومد

پنجشنبه 03 مهر 1393 - 09:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
dmc آفلاین



ارسال‌ها : 751
عضویت: 15 /6 /1393
محل زندگی: تهران
سن: 12
تشکرها : 104
تشکر شده : 226
پاسخ : 11 RE کدوم غول
نقل قول از mogtaba
ببخشید توی نسخه چند؟

4


امضای کاربر :
پنجشنبه 03 مهر 1393 - 15:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | کدوم غول | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
آیـــا مــیــدانــیــد