زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 3:08 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 200
نویسنده پیام
dmc آفلاین


ارسال‌ها : 751
عضویت: 15 /6 /1393
محل زندگی: تهران
سن: 12
تشکرها : 104
تشکر شده : 226
داستان بازی زیبای dmc 4
هزاران سال پس از شورش اسپاردا براي نجات نسل بشر يک سازمان مذهبي اسپاردا را پرستش کردند و تصميم گرفتند تا زمين را از شر اهريمنان و موجودات شيطاني باقي مانده از سرزيمن تاريکي پاک کنند.محل اقامت انها در کليسايي در شهر فورتونا بود و از ان به بعد همگان سازمان انها با نام (\"Order of the Sword,\") را شناختند.اين سازماناز نخبه ترين شواليه هاي پاکدامن ساخته شده بود. يک روز يک شواليه جوانبه نام نرو گواهي هايي مبني بر قتل عام هاي فجيعي که توسط سلحشوري جوان انجام شده بودند را آشکار کرد. اين سلحشور جوان کسي نبود جز دانته، پسر اسپارداي قهرمان!



حالا نرو مامور شده بود که دانته را نابود سازد تا به فکر کسب قدرت و باز کردن دوباره دروازه تاريکي نيفتد.اما نرو يک اشتباه خيلي بزرگ کرده بود و آن اينکه اين بار قرار نيست با چند تا اهريمن ساده بجنگد. اين بار جنگ با پسر اسپاردا است. کسي که چندين بار با فرماندهان تاريکي روبه رو شده و يک انسان معمولي نيست.دانته شخصيت محبوب سري قبل اين بازي با نرو دشمن هست! زيبايي بازي به همين هست.




عوض کردن شخصيت معروف يک بازي ريسک بزرگي هست که يک شرکت بازيسازي انجام مي دهد.اين کار را شرکت معروف Capcom براي بازي DMC 4 و شخصيت معروف و محبوب دانته انجام داده.اين بازي اولين بازي هست که شرکت کپکام براي کنسول PS3 ميسازد البته به غير از Resident Evil 5 که خيلي مانده تا پا به بازار بگذارد. در اين بازي شما با شخصيت جديد نرو که بسيار شبيه به دانته هست و کت آبي رنگي پوشيده است بازي مي کنيد. نرو هم مثل دانته از شمشير و تفنگ استفاده مي کند.



آخرين شفاف سازي ها در توکيو گيم شو نشان داد بازي به نرمي DMC3 است و نرو اهريمنان را به همان خوبي از ميان برميدارد که دانته هميشه انجام ميداده. او شميري دارد که ميتواند دشمنان را از نزديک يا در هوا به دو شق تبديل کند. هفت تير او نيز با همان قدرت و بدون ترس از تمام شدن گلوله ها هميشه با اوست و هدف هاي دور را از پاي در مي آورد. علاوه بر اين ها نرو يک مشت اهريمني دارد که بسيار عجيب و غريب است. او ميتواند با اين مشت حرکات کمبو زيبايي را خلق کند يا حتي آن را به طرف دشمنان بفرستد ، دشمن را بگيرد و سپس خودش را به طرف او بکشد تا ضربات خود را وارد کند. استيل مبارزه و تيپ نرو از هر لحاظ شباهت بسيار زيادي به چيزي که از دانته در DMC3 ديده شد دارد.





نکته ي جالب در مورد ضربات او همانطور که گفته شد اين است که ميتوان ضربات مختلف را پشت سر هم بکار برد تا کمبوهايي بينظير و خارق العاده بوجود آيد. چه در زمين و چه در هوا ضربات خود را اجرا کنيد ميبينيد که در حال پياده کردن ضربات ترکيبي شمشير ، مانورهاي مشت اهريمني و گلوله هاي پشت سر هم هستيد که با اين ترکيبات دشمن شما به تکه تکه تبديل ميشود.

کلا گرافيک بازي پيشرفت بسيار خوبي داشته و بنظر ميرسد با يکي از بهترين گرافيک هاي اين سري بازي رو به رو باشيم. محيط هاي بازي بسيار وسيع تر و متنوع تر شده اند و ديگر مانند نسخه هاي قبلي اغلب در شکم يک موجود و يا در يک کليسا مبارزه نميکنيم. اينبار محيط هايي چون کوهستان، بندر و شهر هاي بزرگ انتظار ما را ميکشند. صدا گذاري بازي هم که همچنان عاليست و اين با

ر با اهنگ هاي تند تري رو به رو هستيم به علاوه دختري که همراه نرو است و به او کمک ميکند، آواز هم ميخواند!

امضای کاربر :
پنجشنبه 03 مهر 1393 - 23:03
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 3 کاربر از dmc به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: ardavan & lade & devilnevercry &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | داستان بازی زیبای dmc 4 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
آیـــا مــیــدانــیــد