زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 9:45 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






dmc آفلاین



ارسال‌ها : 751
عضویت: 15 /6 /1393
محل زندگی: تهران
سن: 12
تشکرها : 104
تشکر شده : 226
پاسخ : 6 RE دقت کردید؟
نقل قول از linda
نقل قول از dmc
انقدر از دو غول خوشم میاد یکی غورباغه و اسبه

اییییییی من از غورباغه متنفرم.چون سه ساله پیش مردم تا تونستم اونو شکست بدم ولی الان بازی میکنم می بینم چه فدر آسون بوده ولی بازم ازش بدم میاد مخصوصا از اون دو تا دخترا که از شاخکش آویزون میشن.
خخخخخخخخخ من اون دخترا رو ول نمیکم یبار می خواستن فرار کنن من هی میگرفتمشون با دست نرو خیلی باحال بود من غورباقه رو آتیش میزنم انقدر بد میکشمش که...


امضای کاربر :
دوشنبه 15 دی 1393 - 14:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | دقت کردید؟ - پاسخ 6 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
آیـــا مــیــدانــیــد