زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 7:44 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






dante-admin آفلاین



ارسال‌ها : 435
عضویت: 28 /1 /1393
محل زندگی: Demon World
سن: 16
شناسه یاهو: danteclassic22@yahoo.com
تشکرها : 138
تشکر شده : 134
پاسخ : 8 RE کاور های انیمه Devil May Cry
نقل قول از lade
واي مرسي پس حتما يادم باشه دانلود کنم

خب دوست داری دانلودش کنی سایت ها زیادی هستن برای دانلود.من چون اینترنتم بی نهایت بود با حجم 400 مگابایتی اش رو می گرفتم و از سایت ایرانیان دانلود به آدرس زیر بود
دانلود مجموعه انیمیشن سریالی شیطان هم می گرید Devil May Cry قسمت دوازدهم | دانلود نرم افزار, دانلود بازی
ولی خب این حتما بارت حجمش زیاده و از این گذشته دیگه الان کلی سایت ها انیمه اش رو توی سایت هاشون گذاشتن خواستی یه سرچی توی اینترنت بکن ببین چه سایت هایی هستن که لینک دانلودشون گذاشتن.من توی انجمن لینک گذاشتم ولی انگاری لینک ها انجمن یکم ایراد داره و خراب شده

امضای کاربر :
Ok Yeah Humans's Body Lack The Physical Ability of A Demon,But Humans Possess Something That Demons Don't
برای کمک به یه دوست،من با هرکی میجنگم،مهم نیست چقدر قوی
یکشنبه 14 دی 1393 - 23:06
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | کاور های انیمه Devil May Cry - پاسخ 8 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
آیـــا مــیــدانــیــد