زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 6:46 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 159
نویسنده پیام
mbn آفلاین


ارسال‌ها : 767
عضویت: 23 /10 /1393
محل زندگی: TeHrUn kharab shode
سن: 16
شناسه یاهو: خدا بیامرزدش
تشکرها : 100
تشکر شده : 61
باب بارباس BOB BARBES DmC:Devil May Cry
\"این باب بارباس از شبکه خبر رپتور است، تنها کارگزاز خدا\"

Bob Barbas، DmC

باب Barbas خبرنگار و صاحب شرکت رسانه رپتور شبکه خبر است و بی چون و چرای \"پادشاه رسانه\". [1] او یکی از شیاطین برگزاری قدرت بیش از برزخ شهر است.

شرح

در قالب انسان خود، باب به نظر می رسد مانند یک، مرد میانسال کمی اضافه وزن با بد شانه بیش ازحد. او کت و شلوار تیره میپوشد. به عنوان یک دیو، یک، سر دیجیتالی بزرگ ساخته شده از حرکت و به طور مداوم سوار کردن مجدد پیکسل به نظر می رسد.

باب خود را به عنوان یک مرد وفادار به خدا خود، اغلب با استفاده از عبارت خود را که او \"Just doin god\'s work\"، به تصویر می کشد،او ناشناخته به بینندگان خود است که پادشاه شیطان ها مندوس را خدا میخواند. او با استفاده از شبکه خبر رپتور برای تغذیه ذهن مردم با تبلیغ و علل مختلف است که میتواند آنها را کمتر مشکوک به خود کند. در کار خود را به villainize دانته و سفارش، او نه تنها آنها را به عنوان تروریست برچسب و آنها را برای اعمال تخریب ناشی از شیاطین مقصر می داند، بلکه بر نگهبان اخلاقی تغذیه رنگ آنها را به عنوان تبادل جنسی که عمدا بیماری گسترش یافته است.

داستان

اولین نگاه اجمالی از باب از بخشهای خبری خود، جایی که او اغلب با استفاده از نمایش خود را در رپتور به عنوان یک جعبه صابون در مورد اعتقادات شخصی خود صحبت می کنید، و معمولا به گسترش تبلیغات برای عموم مردم، کنترل نظر کلی برزخ شهر است در افرادی مانند دانته و هستند گروه هایی مانند نظم(اوردر).

با این حال، ورژیل نشان می دهد به دانته که باب و شبکه اخبار رپتور در حال کار برای موندوس است. آنها برای کمک به برتری خود بر انسان ها با استفاده از نظارت با دوربین های خود نه فقط در شهر رپتور یا همون لیمبو بلکه در همه جای دنیا.

بعدها در داستان، دانته باب را هدف قرار میدهد، چون با کشتن او مانع ارتباط موندوس با مردم میشود. او باعث می شود راه خود را از طریق بخش وارونه از شهر به منظور رسیدن به برج اخبار رپتور. در این منطقه وارونه از برزخ، باب به سفارش موندوس انسانها،شیاطین،نیفلیم ها را شکنجه می کند.

هنگامی که دانته به برج میرسد، او با فرم شیطانی باب مواجه است. در طول جنگ، دانته به داخل باب می رود و مبارزه راه خود را از طریق انبوهی از شیاطین که به او حمله کرده اند در حالی که باب گزارش حادثه به عنوان \"خشونت، فیلم تکان دهنده\" از دانته قتل مردم بی گناه، اظهار نظر در پس زمینه خود و دانته مثل چیزی جز یک \"تروریست خشونت آمیز، که گسترش بیماری های جنسی را افزایش میدهد\" نشان میدهد.
\"خبر فوری باب تو اخراجی!\"

دانته به باب بارباس DmC

در پایان جنگ باب به دانته میگوید تیم SWAT به نظم یا همون \"اوردر\" حمله کردن و این تیم تروریستی رو دارن نابود میکنن. که این فقط به خشم دانته اضافه میکنه و در آخر باب به دانته میگوید:شما هیچ امیدی برای نابودی موندوس ندارین\"\". که دانته شکل اهریمنی و بعد انسانی باب بارباس رو نابود میکنه و سلاحی جدید به دست میاره:آکیلا Aquila

امضای کاربر : ما همه شنگولیم
سه شنبه 23 دی 1393 - 20:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 3 کاربر از mbn به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: dante-admin & dmc & leon &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | باب بارباس BOB BARBES DmC:Devil May Cry | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
آیـــا مــیــدانــیــد