زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 11:00 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






dante-admin آفلاین



ارسال‌ها : 435
عضویت: 28 /1 /1393
محل زندگی: Demon World
سن: 16
شناسه یاهو: danteclassic22@yahoo.com
تشکرها : 138
تشکر شده : 134
پاسخ : 9 RE دانلود تمامی کمیک های Devil May Cry
نقل قول از dmc
اینو خونده بودم.خب من نگفتم انگیسی ش رو بردار همون عکس انگلیسی رو ترجمه کن بعد یه پست بده عکسای انگلیسی رو بفرست بعد تو همون پست ترجمه اش رو بنویس.تابستون ترجمه کن.

فکر خوبی هست بعدا توی تابستون شاید اجراش کردم ولی اگه بخوایم اصولا یه کمیک ترجمه کرد باید ادیتش هم کرد مثل کمیک ها آواتار یا کمیک ها Injustice Gods Among Us یا کمیک ها ناروتو که صحفه هاش رو هم ادیت می کنن.ولی شاید تابستون انجامش دادم

امضای کاربر :
Ok Yeah Humans's Body Lack The Physical Ability of A Demon,But Humans Possess Something That Demons Don't
برای کمک به یه دوست،من با هرکی میجنگم،مهم نیست چقدر قوی
جمعه 12 دی 1393 - 19:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | دانلود تمامی کمیک های Devil May Cry - پاسخ 9 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
آیـــا مــیــدانــیــد