زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 2:01 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 2039
نویسنده پیام
dante-admin آفلاین


ارسال‌ها : 435
عضویت: 28 /1 /1393
محل زندگی: Demon World
سن: 16
شناسه یاهو: danteclassic22@yahoo.com
تشکرها : 138
تشکر شده : 134
معرفی کاربران
سلام من از هر کاربری که در انجمن عضویت داره ازش می خوام که خودشو در این قسمت معرفی کنه اگه باهام همکاری کنید بسیار خوشحال می شم خب برسیم به اطلاعاتی درمورد خودم
من دانته پسر اسپاردا هستم البته اسم خودم مهدی است اگه شما توی آپارات باشید با یه سرچ ساده توی ویدیو های Devil May Cry به راحتی می توانید من رو در اونجا پیدا کنید آدرس کانال من درزیر موجود می باشد
www.aparat.com/DevilMayCry1234
من به بازی های Resident Evil نیز علاقه زیادی دارم و در چندتا از وبلاگ های Resident Evil نویسندگی دارم در زیر می توانید تعدادی از وبلاگ هایی که من در اونها نویسنده هستم رو ببینید
ada-wong2.blogfa.com
و همچنین من در انجمن ایدا وانگ عضویت دارم به آدرس زیر
adawong.gametops.ir
همچنین من خودم وبلاگی نیز با موضوع Devil May Cry دارم که در زیر می توانید اونو مشاهده کنید
devilmaycryfa.blogfa.com
و این هم ادرس یکی از بهترین سایت های دویل مکرای که به نظر من خیلی خوب است و زود به زود بروز میشود به کسانی که این همطلب را میخانند پیشنهاد میکنم به ا
سایت سر بزنند
http://mogtabaafraz3.blogfa.com

من همچنین در وبلاگ و انجمن به آدرس زیر عضویت دارم و نویسندگی می کنم
ablis-ham-mygeryad.rozblog.com
من همچنین در وبلاگی مربوط به ویدیو عضویت و نویسندگی دارم به آدرس زیر
tak-download.tarhblog.com
خب برسیم به اطلاعاتی درمورد خودمون:
واقعیتش من از بچگی بازی Devil May Cry جز اولین بازی هایی بوده که بازی کردم و خیلی از این بازی خوشم میاد اولین نسخه ای که ازش بازی کردم نسخه 4 بود ولی خب اون موقع زیاد ماهر نبود و زیاد از بازی سرم نمی شد ولی خب بعدش با نسخه 3 آشنا شدم و بازیش کردم بعد از اون موقع بازیم خراب شد و تا مد زیادی نتونستم نسخه اصلی اش رو پیدا کنم ولی بعدا نسخه 4 رو دوباره پیدا کردم و بازی کردم و بعدش نسخه 3 رو هم دانلود کردم نسخه های 1 و 2 رو نیز بازی کردم ولی نظر شخصی من اینکه نسخه 2 زیاد خوب از کار در نیومد ولی در کل انیمیشن Devil May Cry رو هم به طور کامل دیدم و تمامی رمز های نسخه های 3 و 4 Devil May Cry رو نیز تموم کردم و از بازی کردنشون لذت بردم و همچنین پس از انتشار نسخه DmC Devil May Cry این بازی رو نیز بازی کردم و همچنین آپدیت های 1 و 2 اش رو نیز از اینترنت دانلود کردم و بعلاوه اینها بخش Vergil\'s Downfall رو با تمامی رمز هایش بازی کردم(البته توی رمز Hell and Hell توی مرحله پنجمش گیر کردم) ولی خودم نسخه های اصل و دانته کلاسیک رو بیشتر از نسخه تغییر یافته اش و دانته جدید دوست دارم.توی این مدت کانالی هم برای طرفداران DMC در آپارات به وجود اوردم و بعد از اون مشغول کار بر روی کانال آپاراتم و وبلاگ های Resident Evil شدم.و مدتی پیش نیز بر روی انجمن ablis-ham-mygeryad.rozblog.com کار کردم و همچنین یه وبلاگ نیز برای طرفداران DMC ساختم که آدرسش این بود devilmaycryfa.blogfa.com.عموما از بازی های شمشیری خوشم میاد ولی بین همشون دانته و DMC رو بیشتر دوست دارم بازی های Metal Gear Rising رو نیز بازی کردم ولی بیشتر از همه بین شخصیت های بازی ها از دانته و لیان اس کندی خوشم میاد البته بین بازی های مبارزه ای هم از Tekken خوشم میاد و هم از Mortal Kombat ولی بیشتر از بازی Tekken استقبال می کنم و بیشتر از داستان اون خوشم میاد.بی صبرانه منتظر اینم که هم فیلم Devil May Cry و هم نسخه جدیدش چه حالا نسخه Rebote و داستان عوض شده اش و چه حالا نسخه اصلی و کلاسیکش هر کدام شان بیایند خودم از شون استقبال می کنم دیگه حرفی ندارم امیدوارم از حضور در انجمن استفاده کافی رو ببرید و به دوستان تان نیز اطلاع بدید تا به این انجمن بیایند و با عضویت شون از ما حمایت کننددیگه حرفی ندارم امیدوارم از حضورتون در انجمن استفاده و لذت کافی رو ببرید مدیریت انجمن:
دانته پسر اسپاردا

امضای کاربر :
Ok Yeah Humans's Body Lack The Physical Ability of A Demon,But Humans Possess Something That Demons Don't
برای کمک به یه دوست،من با هرکی میجنگم،مهم نیست چقدر قوی
شنبه 30 فروردین 1393 - 15:32
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 4 کاربر از dante-admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mogtaba & dmc & devilmaycry & atina &
vergil آفلاین



ارسال‌ها : 191
عضویت: 31 /1 /1393
محل زندگی: تهران
سن: 14
شناسه یاهو: foadhv@yahoo.com
تشکرها : 5
تشکر شده : 46
پاسخ : 1 RE معرفی کاربران
مهدی جان الان زیاد وقت این رو متاسفانه ندارم.منو ببخشید و قول میدم در 20 ساعت آینده خودم رو بیشتر معرفی کنم.
ولی خوب من به این انجمن وارد شدم.

امضای کاربر :
یکشنبه 31 فروردین 1393 - 17:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 2 کاربر از vergil به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mogtaba / dmc /
dante-admin آفلاین



ارسال‌ها : 435
عضویت: 28 /1 /1393
محل زندگی: Demon World
سن: 16
شناسه یاهو: danteclassic22@yahoo.com
تشکرها : 138
تشکر شده : 134
پاسخ : 2 RE معرفی کاربران
نقل قول از vergil
مهدی جان الان زیاد وقت این رو متاسفانه ندارم.منو ببخشید و قول میدم در 20 ساعت آینده خودم رو بیشتر معرفی کنم.
ولی خوب من به این انجمن وارد شدم.

هیچ اشکالی نداره من خودم هنوز این انجمن رو به طور کامل شروع به کارش نکردم می دونی که سایت های خارجی توی اینترنت درمورد dmc می زارن ولی خب انگلیسی هستند من این بخش های اسلحه و آیتم و چیز های دیگه رو برای این طبقه بندی کردم که می خواستم همه چیز و اطلاعات رو درباره تمامی اسلحه ها و آیتم ها اینجا جمع کنم البته این کار به وقت زیادی نیاز داره چون باید به سایت های خارجی برم و برم نوشته ها رو ترجمه کنم که این کار ها رو می خوام خوب توی تابستون انجام بدم ولی هرچی اینجا بدست اوردم توی انجمن ablis-ham-migeryad قرار می دم ولی هنوز کامل کارم رو شروع نکردم راستی بعدا هم می خوام یه داستان برای dmc بنویستم ولی همه اینا رو بعدا انجام می دم ولی هر موقع خواستی خودت رو معرفی کن

امضای کاربر :
Ok Yeah Humans's Body Lack The Physical Ability of A Demon,But Humans Possess Something That Demons Don't
برای کمک به یه دوست،من با هرکی میجنگم،مهم نیست چقدر قوی
دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 - 13:36
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 1 کاربر از dante-admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: dmc /
vergil آفلاین



ارسال‌ها : 191
عضویت: 31 /1 /1393
محل زندگی: تهران
سن: 14
شناسه یاهو: foadhv@yahoo.com
تشکرها : 5
تشکر شده : 46
پاسخ : 3 RE معرفی کاربران
باشه.داستانت رو با PDF بنویس

امضای کاربر :
دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 - 17:09
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 1 کاربر از vergil به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: dmc /
mogtaba آفلاین



ارسال‌ها : 121
عضویت: 3 /3 /1393
محل زندگی: قم
سن: 11
تشکرها : 20
تشکر شده : 54
پاسخ : 4 RE معرفی کاربران
با سلام خدمت تمام شما من مجتبی هستم دوست نزدیک دانته جون خیلی تشکر می کنم که دانته این انجمن را راه انداخت و طرفدران این بازی را جذب کرد

درباره خودم بگم
از نظر تیپ در حد خودم هستم
یه چیزایی از فتوشاپ میدونم
ااستاد بازی های رزیدنت اویل و دویل مکرای هستم کاری چیزی با من داشتید پیام خصوصی بدی

امضای کاربر :
شنبه 03 خرداد 1393 - 18:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 2 کاربر از mogtaba به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: dante-admin / dmc /
dante-admin آفلاین



ارسال‌ها : 435
عضویت: 28 /1 /1393
محل زندگی: Demon World
سن: 16
شناسه یاهو: danteclassic22@yahoo.com
تشکرها : 138
تشکر شده : 134
پاسخ : 6 RE معرفی کاربران
نقل قول از mogtaba
با سلام خدمت تمام شما من مجتبی هستم دوست نزدیک دانته جون خیلی تشکر می کنم که دانته این انجمن را راه انداخت و طرفدران این بازی را جذب کرد


ممنون که خودت رو معرفی کردی

امضای کاربر :
Ok Yeah Humans's Body Lack The Physical Ability of A Demon,But Humans Possess Something That Demons Don't
برای کمک به یه دوست،من با هرکی میجنگم،مهم نیست چقدر قوی
شنبه 03 خرداد 1393 - 19:12
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 2 کاربر از dante-admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mogtaba / dmc /
vergil آفلاین



ارسال‌ها : 191
عضویت: 31 /1 /1393
محل زندگی: تهران
سن: 14
شناسه یاهو: foadhv@yahoo.com
تشکرها : 5
تشکر شده : 46
پاسخ : 8 RE معرفی کاربران
نقل قول از devil
سلام من تریش هستم دوست مجتبی

خوش اومدی تریش جان.

امضای کاربر :
جمعه 30 خرداد 1393 - 20:21
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 2 کاربر از vergil به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mogtaba / dmc /
dante-admin آفلاین



ارسال‌ها : 435
عضویت: 28 /1 /1393
محل زندگی: Demon World
سن: 16
شناسه یاهو: danteclassic22@yahoo.com
تشکرها : 138
تشکر شده : 134
پاسخ : 9 RE معرفی کاربران
نقل قول از devil
سلام من تریش هستم دوست مجتبی

خوش اومدی تریش جان

امضای کاربر :
Ok Yeah Humans's Body Lack The Physical Ability of A Demon,But Humans Possess Something That Demons Don't
برای کمک به یه دوست،من با هرکی میجنگم،مهم نیست چقدر قوی
جمعه 30 خرداد 1393 - 22:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 1 کاربر از dante-admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: dmc /
pa_dante آفلاین



ارسال‌ها : 11
عضویت: 10 /4 /1393
محل زندگی: Monikh
سن: 13
تشکرها : 7
تشکر شده : 20
پاسخ : 10 RE معرفی کاربران
یک ساعته که عضو شدم راحی و کد نویسی خوراکمه
کلا تو کار طراحی ام. توی اپارت هم هستم عاشق کرکتر دانته تصویر: /weblog/file/forum/smiles/10.gif
خوش اومدم تصویر: /weblog/file/forum/smiles/19.gif

امضای کاربر :
سه شنبه 10 تیر 1393 - 22:29
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 4 کاربر از pa_dante به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: dante-admin / mogtaba / vergil / dmc /
dante-admin آفلاین



ارسال‌ها : 435
عضویت: 28 /1 /1393
محل زندگی: Demon World
سن: 16
شناسه یاهو: danteclassic22@yahoo.com
تشکرها : 138
تشکر شده : 134
پاسخ : 11 RE معرفی کاربران
نقل قول از pa_dante
یک ساعته که عضو شدم راحی و کد نویسی خوراکمه
کلا تو کار طراحی ام. توی اپارت هم هستم عاشق کرکتر دانته
خوش اومدم

خیلی خوش اومدی

امضای کاربر :
Ok Yeah Humans's Body Lack The Physical Ability of A Demon,But Humans Possess Something That Demons Don't
برای کمک به یه دوست،من با هرکی میجنگم،مهم نیست چقدر قوی
سه شنبه 10 تیر 1393 - 22:36
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 2 کاربر از dante-admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: pa_dante-admin / dmc /
mogtaba آفلاین



ارسال‌ها : 121
عضویت: 3 /3 /1393
محل زندگی: قم
سن: 11
تشکرها : 20
تشکر شده : 54
پاسخ : 12 RE معرفی کاربران
خوش اومدی

امضای کاربر :
چهارشنبه 11 تیر 1393 - 22:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 2 کاربر از mogtaba به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: pa_dante-admin / dmc /
amirmohsen آفلاین



ارسال‌ها : 41
عضویت: 19 /4 /1393
محل زندگی: مشهد
سن: 17
تشکرها : 15
تشکر شده : 38
پاسخ : 13 RE معرفی کاربران
سلام.من امیر محسن هستم عاشق دویل می کرای و دانته و ورجیل و نرو

پنجشنبه 19 تیر 1393 - 07:06
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 2 کاربر از amirmohsen به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: dante-admin / dmc /
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | معرفی کاربران | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
آیـــا مــیــدانــیــد