زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 9:06 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 358
نویسنده پیام
dante-admin آفلاین


ارسال‌ها : 435
عضویت: 28 /1 /1393
محل زندگی: Demon World
سن: 16
شناسه یاهو: danteclassic22@yahoo.com
تشکرها : 138
تشکر شده : 134
مرکز امضا ها انجمن
دوستان من می خوام هرچی امضا جالب از بازی Devil May Cry هست جمع کنیم.روی کمک شما هم حساب می کنم کافی یه پست به این مطلب اضافه کنید و امضاتون رو به لیست امضاها این تاپیک اضافه کنید.اگه می خواید بپرسید امضا چیه باید بگم همون عکسها درازیه که معمولا توی اینترنت هم پیدا میشه و روی پروفایلها میزارن پس اگه همچین عکس هایی دارید لطفا ارسال کنید.
فقط لطف کنید آواتار هاتون رو توی یه سرور آپلود کنید نه از یه سایت خارجی بردارید به خاطر این می گم که ممکنه اون سایت بلاخره عکسشو حذف کنه و کلا سایته مصدود بشه پس عکس هم مصدود میشه و لطفا عکس آواتاری هم که ارسال می کنید اول مرتبط با بازی Devil May Cry باشه و بعدش عکس بزرگ ارسال نکنید که به درد امضا به هیچ وجه نمی خوره و فقط سرعت باز کردن صحفه رو پایین میاره و به درد پروفایل ها هم نمیخوره و همچنین به هیچ وجه از عکس هایی با فرمت PNG برای ارسال استفاده نکنید و از فرمت JPG استفاده کنید و در ضمن برای آپلود عکس لطفا از یه سرور معتبر برای آپلود عکس استفاده کنید که عکس هاتون حذف نشه من به شما سرور Picofile پیشنهاد می کنم تنها یه حساب در Picofile بسازید و سپس شروع به آپلود امضا هاتون بکنید می تونید از سایت ها دیگر هم برای آپلود عکس استفاده کنید ولی سعی کنید توی اون سایت ها عضویت داشته باشید.
اگه می خواید در سرور پیکوفایل آپلود کنید روی این کلمه کلیک کنید
خب دیگه برسیم به اصل مطلب من الان فعلا چندین امضا براتون قرار میدم بعدا امضا ها بیشتری نیز تقدیمتون می کنم می تونید از این امضا ها برروی عکس پروفایلتون استفاده کنید


امضای کاربر :
Ok Yeah Humans's Body Lack The Physical Ability of A Demon,But Humans Possess Something That Demons Don't
برای کمک به یه دوست،من با هرکی میجنگم،مهم نیست چقدر قوی
جمعه 22 اسفند 1393 - 10:14
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از dante-admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: devilgirl &
devilgirl آفلاین



ارسال‌ها : 138
عضویت: 20 /12 /1393
محل زندگی: اهواز
سن: 13
تعداد اخطار: 2147483647
تشکرها : 42
تشکر شده : 36
پاسخ : 1 RE مرکز امضا ها انجمن
عکسایی که من دارم والپیپرن!خیلی بزرگن.بزارم؟

امضای کاربر :





جمعه 22 اسفند 1393 - 10:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
dante-admin آفلاین



ارسال‌ها : 435
عضویت: 28 /1 /1393
محل زندگی: Demon World
سن: 16
شناسه یاهو: danteclassic22@yahoo.com
تشکرها : 138
تشکر شده : 134
پاسخ : 2 RE مرکز امضا ها انجمن
نقل قول از devilgirl
عکسایی که من دارم والپیپرن!خیلی بزرگن.بزارم؟

نه والپیپر رو که منم دارم ولی اونا هم سرعت بالا اومدن صحفه ها رو کند می کنن و هم اصلا اینا رو نمیشه امضا حساب کرد.الان شما به این آدرس برو و ببین اعضا اینا امضا هاشون چطوریه
http://www.residentevil.ir/download-photos/t4074/msg51424/#msg51424
امضا باید یه عکس با طول زیاد و عرض کم باشه یه جورایی مثل امضا من.این اصول امضا هاست.اگه هم توی گوگل بزنی مثلا Signature Devil May Cry و قسمت عکس هاش ببینی می فهمی اندازه عکس ها با طول زیاد و عرض پهنه

امضای کاربر :
Ok Yeah Humans's Body Lack The Physical Ability of A Demon,But Humans Possess Something That Demons Don't
برای کمک به یه دوست،من با هرکی میجنگم،مهم نیست چقدر قوی
جمعه 22 اسفند 1393 - 10:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 1 کاربر از dante-admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: devilgirl /
devilgirl آفلاین



ارسال‌ها : 138
عضویت: 20 /12 /1393
محل زندگی: اهواز
سن: 13
تعداد اخطار: 2147483647
تشکرها : 42
تشکر شده : 36
پاسخ : 3 RE مرکز امضا ها انجمن
آره..عکس با اون ابعاد یه چندتایی دیدم.ولی سیو نکردم...خوشم نیومد.نصف بیشتر این عکسا هم فیلترن..منم فیلتر شکن ندارم!خب یه کاریش میکنم.

امضای کاربر :





جمعه 22 اسفند 1393 - 10:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
vergil آفلاین



ارسال‌ها : 191
عضویت: 31 /1 /1393
محل زندگی: تهران
سن: 14
شناسه یاهو: foadhv@yahoo.com
تشکرها : 5
تشکر شده : 46
پاسخ : 4 RE مرکز امضا ها انجمن
زیبا بودن ولی مال خودم اندازه اش بهتره

امضای کاربر :
شنبه 23 اسفند 1393 - 14:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
dante-admin آفلاین



ارسال‌ها : 435
عضویت: 28 /1 /1393
محل زندگی: Demon World
سن: 16
شناسه یاهو: danteclassic22@yahoo.com
تشکرها : 138
تشکر شده : 134
پاسخ : 5 RE مرکز امضا ها انجمن
نقل قول از vergil
زیبا بودن ولی مال خودم اندازه اش بهتره

شاید حدودی امضا فعلیت قشنگ باشه ولی ناراحت نشی اینو اصلا نمیشه دقیق جز امضا ها حساب کرد.مال تو خیلی ارتفاعش زیاده.امضا باید طولش دراز باشه.اگه اصلا توی گوگل مثلا بنویسی Signature dante و به قسمت عکس هاشون بری میبینی امضا ها طولشون دراز و عرضشون کوتاهه.اصلا اینم هیچ،توی مثلا انجمن residentevil.ir مثال بزنیم.این آدرس تعدادی امضا هست
http://www.residentevil.ir/download-photos/t4074/msg51424/#msg51424

امضای کاربر :
Ok Yeah Humans's Body Lack The Physical Ability of A Demon,But Humans Possess Something That Demons Don't
برای کمک به یه دوست،من با هرکی میجنگم،مهم نیست چقدر قوی
شنبه 23 اسفند 1393 - 15:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
trish آفلاین



ارسال‌ها : 649
عضویت: 18 /9 /1393
محل زندگی: شهر دانته اینا
سن: 16
تشکرها : 176
تشکر شده : 107
پاسخ : 6 RE مرکز امضا ها انجمن
خب اینو کات کردم.


امضای کاربر :
جمعه 21 فروردین 1394 - 23:27
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 1 کاربر از trish به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: dante-admin /
dmc آفلاین



ارسال‌ها : 751
عضویت: 15 /6 /1393
محل زندگی: تهران
سن: 12
تشکرها : 104
تشکر شده : 226
پاسخ : 7 RE مرکز امضا ها انجمن




امضای کاربر :
جمعه 29 خرداد 1394 - 00:27
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 1 کاربر از dmc به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: trish /
aramesh آفلاین



ارسال‌ها : 17
عضویت: 7 /4 /1393
محل زندگی: خراسان رضوی
سن: 12
تشکرها : 1
تشکر شده : 19
پاسخ : 8 RE مرکز امضا ها انجمن
اینا همشون محشرند خودت ساختیشون؟؟

اگه کار خودته دست مری زاد مرکعند

امضای کاربر :
شنبه 06 تیر 1394 - 17:42
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 1 کاربر از aramesh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: dante-admin /
mbn آفلاین



ارسال‌ها : 767
عضویت: 23 /10 /1393
محل زندگی: TeHrUn kharab shode
سن: 16
شناسه یاهو: خدا بیامرزدش
تشکرها : 100
تشکر شده : 61
پاسخ : 9 RE مرکز امضا ها انجمن
Aziz be ina migan aks hay fan kar ina ke ni

امضای کاربر : ما همه شنگولیم
شنبه 06 تیر 1394 - 17:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | مرکز امضا ها انجمن | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
آیـــا مــیــدانــیــد