زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 1:43 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 1101
نویسنده پیام
devilgirl آفلاین


ارسال‌ها : 138
عضویت: 20 /12 /1393
محل زندگی: اهواز
سن: 13
تعداد اخطار: 2147483647
تشکرها : 42
تشکر شده : 36
نگاهی کلی به تمام شخصیت های devil may cry

شخصیت های خوب بازی



دانته: بدون هیچ سفسته چینی سراغ اصلی ترین و محبوب ترین شخصیت این سری از بازی ها دانته می رویم که در نسخه های اول تا سوم از این سری به عنوان شخصیتی قابل هدایت بازی بوده است و در نسخه چهارم در اواسط بازی می توانستید کنترل وی را به دست بگیرید، شخصیتی که دارای قدرتی ناباورانه است و از پس هرنوع ماموریتی بر می آید، همانطور که قبلا گفته شد دانته در سنین نوجوانی اش شاهد قتل مادر خود می باشد و مدتی بعد با برادر دوقلوی خود وارد جنگ می باشد انگار یک نیروی شیطانی است که باعث می شود این دو برادر نتوانند در کمال صلح و آرامش با یکدیگر زندگی کنند. گفته می شود این طلسمی است که از سوی امپراطور شیاطین مادوس صورت گرفته است. صداپیشه شخصیت دانته در نسخه اول آقای درو کومبس (Drew Coombs) بوده است و در نسخه های دوم و سوم این بازی، صداپیشگی این شخصیت بر عهده متیو کامینسکی (Matthew Kaminsky) یوده است. اخیرا وی در نسخه سوم بازی Marvel vs Capcom به ایفای نقش پرداخته است و در آن جا هم می توانستید از قدرت های حیرت انگیز این شخصیت استفاده کنید و لذت ببرید. در نمایشگاه Tokyo Game Showe 2010 نمایشی از نسخه جدید بازی DMC با نام DmC به نمایش در آمد که باعث شوکه شدن همگان شد، این نسخه یک بازسازی برای این به بازی به حساب می آید و قرار است به عبارتی داستان جوانی های دانته به نمایش گذاشته شود. نکته جالب توجه این جا است که این بار دانته را با چهره ای متفاوت می بینیم و تنها شباهت اش با دانته ی قبل کت قرمز وی است.

نرو: شخصیت بعدی که معرفی می کنیم نرو می پردازیم که در نسخه چهارم از سری DMC می باشد که با صداپیشگی جانی یونگ بوسپ (Johny Yong Bosch) به عنوان نقش اصلی بازی به جای دانته پیش کسوت به ایفای نقش می پردازد. وی از سنین کودکی توسط یک شوالیه دلیر از لکشر اسپاردا آموزش می بیند و به یک جنگجوی دلیر و شکست ناپذیر تبدیل می شود، وی به دلایلی شخصی هیچگاه با گروه خاصی کار نمی کند وهمیشه به تنهایی وارد عمل می شود. نرو دارای یک شمشیر منحصر به فرد با نام Red Queen و یک هفت تیر با نام Blue Rose می باشد، همچنین دارای یک نیروی شیطانی با نام Devil Bringer می باشد که در دستان اش نهفته است و این قدرت از دیگر جنگویان مخفی مانده است. نرو وظیفه دارد تا شمشیر ورجیل که Yamato نام دارد را برای پاپ کلیسا بیاورد این شمشیر کلید در جهنم می باشد و باعث عملی شدن اهداف شوم کلیسا می شود. در بین راه دانته برای جلوگیری از این عمل و نگه داشتن اهعداف شوم پاپ که ساویر نام دارد مدام بر سر راه نرو ظاهر می شود و در آخر پس از شفاف سازی اهداف شوم آن ها توسط دانته برای نرو با هم همراه می شوند و ساویر و دار و دسته اش را نابود می سازند.
تریش: تریش به صداپیشگی سارا لافلر (Sarah Lafleur) یکی از قدیمی های این بازی به حساب می آید و اولین شخصیت قرار گرفته شده در سری DMC می باشد، اولین حضور اش در نسخه اول بازی می باشد همچنین در نسخه دوم نیز شاهد حضور وی بودیم و از ترش می توانستیم به عنوان شخصیت انتخابی در بخش Bonus Feature استفاده کنیم، همچنین از تریش در انیمه بازی DMC 2 نیز استفاده شده است. تریش یک خون آشام است که مانند یک خرس تنومند می باشد و شباهت های زیادی به مادر دانته اوا (Eva) دارد، به دلیل دارا بودن قدرت شیطانی؛ تریش به یکی از قویترین شخصیت های سری DMC تبدیل شده است و خیلی از ابر قهرمانان در مقابل وی کم خواهند آورد.درنسخه اول بازی تریش دانته را استخدام می کند تا جلوی برنامه های موندوس امپراطور شیاطین را بگیرد و او را وارد دنیای جهنمیان کند، مدتی بعد دانته فهمید که تریش خادم خانه موندوس می باشد و تنها دلیلی که باعث به جان خریدن خطر ها در دنیای مردگان و احتمال کشته شدن اش توسط مزدوران موندوس می شد شباهت تریش به مادر دانته بود، از این رو تریش با ابراز احساسات خود به دانته؛ امید وی را برای نابودی موندوس بیشتر کرد. گفته می شود که از بعد آن ماجرا تریش و دانته در دفتر DMC با یکدیگر همکار شده اند، اگر نسخه چهارم را بازی کرده باشید حتما این دفتر را به یاد دارید که با گرفتن سفارش از سوی مردم برای نابودی شیاطین اقدام می کردند.
لیدی: لیدی به صداپیشگی کاری والگرن (Kari Wahlgren) برای اولین بار در نسخه سوم سری DMC پا به عرصه گذاشت و در مانگا (معادل ژاپنی کامیک) و انیمه ای که از این بازی در سال 2007 ساخته شد حضور داشته است. وی در اوایل با دانته سر جنگ باز می کند و پس از مدتی در می یابد که هر دو در پی یک هدف هستند و آن هم نابودی شیطان است، لیدی در پی گرفتن انتقام پدر و مادر اش است و در طول بازی فلش بک هایی از ملاقات وی با ورجیل و دانته زده می شود. اسم اصلی لیدی می باشد که توسط پدرش برای او انتخاب شده است ولی در اولین ملاقاتی که با دانته دارد، وی مری را لیدی به معنای \"خانم\" صدا می زند و به این اسم معروف می شود. وی یک اسنان طبیعی است که دارای قدرت های آکروبات است و سلاحی بی نظیر به اسم Kalina-Ann را در اختیار دارد که همانند یک راکت لانچر عمل می کند. پس از این نسخه شاهد حضور مری در نسخه چهارم بازی DMC بودیم که باز کمک حال دانته تلقی می شد.



لوسیا: لوسیا دیگر شخصیت این مقاله می باشد، وی به صداپیشگی فرانکویز گرالوسکی (Francoise Gralewski) در کنار شخصیت دانته به عنوان یکی از دو قهرمانان نسخه دوم سری DMC به حساب می آید. اگر به یاد داشته باشید لوسیا دارای چهره ای زیبا، دلنشین و سکسی بود و قدرت هایی شبیه به دانته را نیز در اختیار دارد. لوسیا جز نگهبانان قبیله Vie de Marli می باشد که این قبیله خون شیاطین را در اختیار دارند، وی دانته را به سرزمین خود می آورد و مادر خوانده لوسیا از دانته برای نابودی آریوس کمک می خواهد کسی که زمین را بهشت جهنمیان تبدیل کرده است. دانته در خواست آن ها را می پذیرد و همراه با لوسیا شروع به پرسیدن سوال هایی در باره آریوس می کنند، مدتی بد مشخص می شود که لوسیا دست پرورانده آریوس بوده است ولی به دلیل داشتن نقص هایی از سوی آریوس ترک می شود ولی این مسائل مانع کار وی نمی شوند و موقعی لوسیا به سراغ آریوس می آید که دانته در حال شکست دادن وی است، اندمی بعد دانته با موتور سیکلت معروف خود به دنیای جهنمیان سفر می کند تا شیاطین بیشتری را از بین ببرد. پس از برگشت شاهد این می باشد که لوسیا با آریوس عظیم الجسه در حال جنگ می باشد و مدتی بعد او را شکست می دهد. لوسیا طبق وعده های دانته منتظر وی و مغازه اش می باشد.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________شخصیت های مخالف و رقیب


ورجیل: بی شک همه ی شما دوست داران سری DMC با شخصیت افسانه ای و خارق العاده ورجیل به صداپیشگی دانیل سوت ورت (Daniel Southworth) آشنا هستید، وی برادر دوقلوی دانته می باشد که توسط نیرو های اهریمنی احاطه شده است و رقیب دانته محسوب می شود. در نسخه سوم این بازی به عنوان رقیب جدی و اصلی دانته محسوب می شود و برای مدتی با دانته یک تیم را تشکیل می دهند این اتفاق زمانی رخ می دهد که آرخام، شیطان بازی به ورجیل خیانت می کند و برای نابودی اش باید با دانته همکار و هم سفر شود. وی در این نسخه سه بار با دانته مبارزه می کند در اولین نبرد که در بالاترین نقطه برج Temen-Ni-Gru می باشد ورجیل موفق به شکست دانته می شود و سنگ طلسم دانته را از آن خود می کند. دومین نبر این دو برادر دوقلو در پایین برج می باشد جایی که هر دو مبارزه به نفع خوداشان به اتمام می رسانند و در آخرین نبرد تن به تن در دروازه جهنم دانته پس از سختی فراوان موفق به شکست برادر دوقلوی خود ورجیل می شود و از آن محل فرار می کند ورجیل در دنیای جهنمیان تنها می ماند، این تازه بخش خوب سرنوشت ورجیل است. کابوسی شوم به سراغ اش می آید و توسط موندوس پادشاه جهنمیان به بردگی گرفته می شود و مورد شکنجه قرار می گیرد و شمشیر وی (یاماتو) همانطور که در نسخه چهارم بازی دیدید توسط دانته به نروداده شد تا به خوبی از آن مراقبت کند، در قدیم خانواده دانته از این شمشیر برای مهر و موم دروازه جهنم استفاده می کردند.





آریوس:
آریوس یکی از شیاطینی است که در نسخه دوم بازی DMC حضور داشته است، وی صاحب یک شرکت به نام Uroboros بود و سعی داشد تا ارواح و شیاطین را به وسیله قدرت Argosax گرد هم جمع کند تا به تواند بدین وسیله بر جهان و جهانیان کنترل کامل داشته باشد. وی یک انسان کامل می باشد و پس از به دست آوردن قدرتی جادویی توانایی نبرد با شکارچیان ارواح نظیر دانته را برای خود فراهم ساخت. وی پس از شکست خوردن در اولین مبارزه خود با دانته از قدرت خارق العاده ای که بدست آورده بود (Argosax) استفاده کرد و به یک هیولای غول آسا تبدیل شد تا به تواند دانته را در خیابان های شهر نابود سازد.


موندوس: موندوس به صداپیشگی تونی دانیلز (Tony Daniels) به یک عبارت امپراطور و پادشاه همه ی شیاطین محسوب می شود که در حال حاضر در جهنم به سر می برد وی در دو هزار سال قبل از ماجراهای نسخه اول بازی توسط اسپاردا متوقف می شود، وی برای انتقام جویی های خود دست به کار های پلید زیادی می زند ولی هر بار توسط دانته متوقف می شود و از همان زمان با خود عهد و پیمان می بندد تا بالاخره انتقام دیرینه اش را از دانته بگیرد و وی را نابود سازد. موندوس به عنوان اصلی ترین رقیب دانته در نسخه اول بازی قلمداد می شود. موندوس شخصیت تریش را به وجود آورد تا به وسیله آن به تواند دانته را نابود سازد ولی دانته با به دست آوردن اعتماد و وفاداری تریش توانست موندوس را منغلب سازد، وی تنها اهریمنی است که دانته تا به الان نتوانسته است او را از بین ببرد.


(عکسی ازش ندارم)آرخام: آرخام به صداپیشگی آدام کلرک (Adam Clerk) یکی دیگر از شخصیت های مطرح در سری بازی DMC می باشد. بدون شک همه ی شما دوست داران این سری و نسخه سوم بازی با شخصیت آرخام آشنا هستید، مردی کچل و بدون هیچ مژه و ابرویی که سمت چپ صورت اش از بین رفته بود. وی شیطانی است فوق العاده قوی و علم و دانایی خاصی در شناخت شیاطین و دنیای آن ها دارد، در مبارزه و جنگ های تن به تن بسیار قوی تر از دانته و ورجیل می باشد و یکی از اصلی ترین رقیب های دانته در نسخه سوم DMC می باشد. اگر به یاد داشته باشید در خیلی از صحنه های بازی آرخام یک کتاب به دست داشت و همیشه در حال مطالعه کردن بود حتی در صحنه های مبارزاتی اش نیز دست از این کتاب و خواندن ورد های مخصوص خود دست بر نمی داشت. وی قصد داشت تا با در اختیار گرفتن گردنبند مادر دانته تمام قدرت اسپاردا را در اختیار بگیرد از این روی برای رسیدن به اهداف خود از نقط ضعف های دانته، ورجیل و لیدی استفاده کرد و موفق شد دروازه جهنم را باز کند ولی این موفقیت ناپایدار ماند و آرخام توسط تیم برادری دانته و ورجیل در دنیای جهنمیان گرفتار شد و در آخر به طور کامل توسط لیدی کشته شد و خیال اشان راحت شد. نکته جالب توجه در ارتباط با این شخصیت این است که در ابتدا قرار بود نام آرخام هاینه (Hai – Neh) قرار بگیرد ولی این اسم توسط طراح دانته رد شد و دلیل این مخالفت کارآمد نبودن این اسم در زبان انگلیسی می باشد.


(ازش عکسی ندارم)سانکتوس: سانکتوس به صداپیشگی لیام او برین (Liam O’Brien) یکی دیگر از شخصیت های منفوری است که در نسخه چهارم بازی DMC به ایفای نقش پرداخت، وی در ابتدا توسط دانته به قتل رسید ولی مدتی بعد در یافتیم که با دارا بودن قدرت شیطانی خود نمرده است. سانکتوس به عبارتی ژنرال و رئیس همه ی شوالیه های مقدس محسوب می شود و در ماجرا های پشت پرده ای نسخه چهارم بازی نقش به سزایی دارد و وی یکی از دلایلی بود که باعث شد دانته به شهر فورتانا سفر کند. وی از نرو برای آوردن شمشیر یاماتو و اهداف شوم خود استفاده کرد و زمانی که فهمید نرو از یک قدرت شیطانی بهره مند است دستور بازداشت وی را صادر کرد، ولی گویی موفقیت با سانکتوس همراه نبود و پس از ناکامی تصمیم گرفت تا از نقطه ضعف نرو یعنی کایری استفاده کند تا به تواند نرو را به دام خود بیندازد. سانکتوس قصد داشت تا با انجام این عمل غول دست پرورده ی خود (ساویر) را که سرشار از نیروی شیطانی بود پرورش دهد تا به تواند بر تمام دنیا سلطه جویی کند. در ابتدا دانته با در اختیار داشتن شمشیر برادر خود توانست نرو را از چنگال ساویر رهایی بخشد و با در اختیار داشتن یاماتو، نرو توانست جلوی اهداف شوم سانکتوس را برای همیشه بگیرد و وی را نابود سازد.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________دیگر شخصیت های DMC

اوا: اوا به صداپیشگی سارا لافلور (Sarah Lafleur) همسر اسپاردا و مادر برادران دوقلو (دانته و ورجیل) می باشد که توسط یک حمله شیاطین به قتل رسید و فرزندان وی نتوانستند او را ببینند. تنها یادگاری به جا مانده از اوا گردنبندی است که نیمی از آن در اختیار دانته و نیمه دیگر آن در اختیار ورجیل می باشد.

آگنوس: آگنوس به صدا پیشگی تی. جی استورم (T.J Storm) شخصیتی است که برای اولین بار در نسخه چهارم بازی DMC به هواداران معرفی شد، وی محقق ارشد و کیمیاگر شوالیه های مقدس می باشد وجز شخصیت های منفور بازی به حساب می آید. آگنوس در گوشه ای از آزمایشگاه خود یک سلاح شیطانی را پرورش می داد و با بدست آوردن شمشیر یاماتو توانست سلاح خود را تا قسمتی تکمیل کند، وی با لکنت زبانی که دارد به درستی نمی تواند تلفظ کلمات را ادا کند و این امر سبب شده است تا زندگی خود را از خیلی ها پنهان کند. آگنوس در آخر طی مبارزه ای که با دانته انجام می دهد شگست خورده و به قتل می رسد.


کریدو: کریدو نیز دیگر شخصیت حضور داشته در DMC 4 می باشد که به عنوان یکی از کاپیتان های شوالیه های سیاه به مخاطبان معرفی شد، وی برادر بزرگ تر کایری می باشد و همچنین نرو را همانند خانواده خود می داند ولی نمی تواند رفتار اش را به خوبی درک کند. کریدو یکی از کسانی بود که به نرو دستور داد تا دانته را به خاطر قتلی که انجام داده است (کشتن سانکتوس) دستگیر کند تا اهداف شوم سانکتوس برای نابودی جهان زودتر تحقق یابند همچنین پس از فهمیدن این که نرو دارای قدرتی از سوی شیاطین است دست به دستگیری اش زد و حتی در صحنه ای از بازی به مبارزه با نرو پرداخت ولی شکست خورد. زمانی که کایری توسط آگنوس دزدیده شد تمام حقایق برای کریدو روشن شدند و تصمیم گرفت در این راه به نرو کمک کند ولی زمانی که می خواست نرو را در برابر ساویر محافظت کند کشته شد و در نفس های پایانی خود از دانته خواست تا خواهراش و نرو را نجات دهد.



کیریه: کایری خواهر کریدو است و در بچگی با نرو هم بازی بوده است و یک جورایی در این زمان عشق نرو به حساب می آید. زمانی که کایری در می یابد که نرو دارای یک قدرت شیطانی است توسط آگنوس ربوده می شود و نرو به دنبال نجات آن می رود. نرو پس از نجات یافتن از دست ساویر توسط دانته به سراخ سانکتوس می رود و عشق خود را نجات می دهد. پس از این ماجرا کایری بار دیگر نرو را به عنوان عشق خود انتخاب می کند. صداپیشه شخصیت کایری استفانی شه (Stephanie Sheh) می باشد.

امضای کاربر :





شنبه 23 اسفند 1393 - 22:36
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 4 کاربر از devilgirl به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: dante-admin & nerosonofvergil & lade & ghahreman &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | نگاهی کلی به تمام شخصیت های devil may cry | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
آیـــا مــیــدانــیــد