زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 11:57 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 58
نویسنده پیام
trish آفلاین


ارسال‌ها : 649
عضویت: 18 /9 /1393
محل زندگی: شهر دانته اینا
سن: 16
تشکرها : 176
تشکر شده : 107
نکاتی در بارهDmC5
من این تایپیک رو قبلا هم گذاشت بودم اما توسط mbn حذف شد. این خودش تایپیک هایی در باره DMC 3 و DMC4 گذاشت که میگه به خدا توهین شده توشون. ولى تایپیکی که درباره DMC3 زده بود هم خودش ساخته بود خخخخخخ. خب پس نتیجه گیری این میشه که علت گذاشتن اون تایپیک ها هیچ چیز به جز تنفر از DMC نبوده. چون اگه واسه آگاه کردن ما بود، تایپیک های من که در باره DmC 5 هستند رو حذف نمیکرد.



من تا با چشم خودم یه فیلم از اون لحظه دیدم باورم نمیشد این بازی یه همچین صحنه هایی داره! واقعا این غربی ها شورشو در اوردن و می خوان به هر شیوه ای که شده فرهنگ کثیف خودشون رو رواج بدن. دیدین داخل نسخه اصلی چه قدر انسانی رابطه دختر و پسر رو نشون ميده؟ مثلا نرو چه قدر برای نجات کیریه تلاش کرد یا تریش برای دانته خودش رو فدا کرد؟ اما داخل نسخه جعلی. ..حالا اینجا جاش نیست که مستقیما بهش اشاره کنم . اما حالا اونجایی که کیت زنگ خونه اون جونور رو زد دیدین با چه وضعی پاشد اومد در رو باز کرد؟حالا این یه اشاره خیلی کوچیک بهشه شما هایی هم که اون بازی رو کردین خودتون میدونید این بازی چه صحنه های فجیه و افتضاحی داره. اینه که میگم این کمپانی از گرفتن بهترین بازی ژاپن هدف داشته. اما متاسفانه کو گوش شنوا؟ شما تمام هوشیاری خودتون رو از دست دادین. حواستون رو جمع کنید و متوجه این نکات بشید تا از این غرب زدگی جلو گیری کنیم.

هر چه قدر این تایپیک حذف بشه من دوباره میزارمش.

امضای کاربر :
پنجشنبه 18 تیر 1394 - 02:42
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
dante-admin آفلاین



ارسال‌ها : 435
عضویت: 28 /1 /1393
محل زندگی: Demon World
سن: 16
شناسه یاهو: danteclassic22@yahoo.com
تشکرها : 138
تشکر شده : 134
پاسخ : 1 RE نکاتی در بارهDmC5
ببینید از نظر تئوری اون تاپیک ها درمورد نماد های شیطانی و از اینجور چیز ها بازی بوده که ایرادی نداره چون حتی طرفداران بازی زیادی(همچون طرفداران بازی Resident Evil)خودشون که طرفدار بازی هستن ولی ایرادات و نماد های شیطانی بازی هم میگن،ما هم که طرفدار این بازی هستیم اشکالی نداره جهت آگاهی به این گونه موارد اشاره کنیم،ولی مطلب شما بیشترش به اینکه بگید این نسخه بازی نکنید و ایناست درحالی که خیلی ها شاید چه از نسخه اصلی و چه نسخه ریبوت خوششون بیاد،Devil May Cry یکی از بازی هایه که از قدیم نسبتا وضع متعادل در بازی ها ژاپن داشته و حالا نینجاتئوری این بازی به سبکی دیگه شروع کرده،خب باید قبول داشت عقاید خودشون توی بازی قرار دادن که توی خیلی بازی ها غربی و کلا بازی هم این موارد هست ولی دلیل نمیشه که این گونه بازی طرفداری نداشته باشن(برای نمونه بازی God Of War یکی از محبوب ترین بازی ها دنیا گیمه ولی عقاید خدایان یونان توی این بازیه)بهتره تقاوت ها سبکی بین این دو نسخه متفاوت قبول داشته باشیم و فقط سعی کنیم از بازی هایی که به سبک غربی و این گونه موارد هست الگوبرداری نکنیم.خب شما هم که فقط به نکات منفی این بازی اشاره میکنید

امضای کاربر :
Ok Yeah Humans's Body Lack The Physical Ability of A Demon,But Humans Possess Something That Demons Don't
برای کمک به یه دوست،من با هرکی میجنگم،مهم نیست چقدر قوی
پنجشنبه 18 تیر 1394 - 14:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 1 کاربر از dante-admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: mbn /
mbn آفلاین



ارسال‌ها : 767
عضویت: 23 /10 /1393
محل زندگی: TeHrUn kharab shode
سن: 16
شناسه یاهو: خدا بیامرزدش
تشکرها : 100
تشکر شده : 61
پاسخ : 2 RE نکاتی در بارهDmC5
بله درسته
وباید بگم رابطه دختر و پسری توی این بازی وجود نداره بلکه جفت شدنه با پیر هست اینجوری باید گفت چون ورجیل هم با قدرت خودش رابطه برقرار کرد.
هر بازی نکته ای منفی داره که به راحتی میشه ازش گذشت و هرعقایدی توی هرباری هست و اگر درک بعضی ها به اینه که شرکت های سازنده بازی از یسری فرقه مخفی یا اینچیزا پول میگیرن کاملا تو اشتباه هستن.نکته هایی که اشاره میشه مربوط به ضعف نینجاتئوری هست که نتونست NPCزیاد درست کنه و شخصیت زیادتوی بازی بیاره که این یکی از ضعفهای بزرگ این فرانچایز محسوب میشه و به همین دلیل اونا مجبورن شرایط کثیفی که توی انگلیس و هرجای دنیا از کلاه بردار شست و شوی مغز و نداشتن آزادی بیان رو در این بازی برارن تا اعتراضی به این سیاستها بشه همانند متال گیر سالید که هدفش اعتراض به دخالت جهانی آمریکا هست.دانته هم وقتی لخت جلوی در اومد بددهن و بذله گو هست فرهنگ پایین مردم انگلیس رو نشون میده که به اونا برای بهترشدن هیچ توجه ای نمیشه و موردی وجود نداره که بخواهیم بگیم این بازی بدآموزی نداره.
این بازی همش و همش اعتراض به سیاستهای انگلیس ژاپن و آمریکا هست.

امضای کاربر : ما همه شنگولیم
پنجشنبه 18 تیر 1394 - 20:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 2 کاربر از mbn به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: dante-admin / icelord /
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | نکاتی در بارهDmC5 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
آیـــا مــیــدانــیــد