زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 9:45 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






trish آفلاین



ارسال‌ها : 649
عضویت: 18 /9 /1393
محل زندگی: شهر دانته اینا
سن: 16
تشکرها : 176
تشکر شده : 107
پاسخ : 8 RE (بازگشت ورجیل)قسمت سوم:مرد ناشناس
قسمت پنجم:دانته و رجیل

دنیای شیاطین
ورجیل:اوه! سلاح های شیطانیه شاهزاده تاریکی! دستت درد نکنه واسم گرفتیشون تریش خانم.
ورجیل یکی از سلاح هارو که مثله دو تا مچ بند بود رو بلند می کنه.
ورجیل:قدرت کنترل اشیاء با ذهن. هممم...خب بزار با اون صخره بزرگ امتاحانش کنم.
و اون سلاح ها رو به مچش میبنده و دستش رو همینطوری که به سمت صخره دراز کرده بالا می بره.اون صخره همون لحظه بالا میره.
ورجیل:واو! این حرف نداره!
دستش رو مشت میکنه و صخره خورد میشه.
ورجیل:معرکست! همین واسه نفله کردن دانته کافیه.
طلسم رو بر می داره و از دروازه عبور میکنه.
جلوی مغازه devil may cry دروازه باز میشه و ورجیل ازش بیرون میاد.
ورجیل:خب.دانته یه مهمونی خوش آمد گویی باید بر پا کنی.
ورجیل وارد مغازه میشه.
ورجیل:هی دانته.برادرت برگشته.دلت براش تنگ نشده بود؟
دانته همونجور روی صندلی لم داده بود
دانته:چرا.خیلی هم تنگ شده بود.
ورجیل سمت میز میره و یاماتو رو ور میداره.
ورجیل:آه..شمشیرم یاماتو.شایعاتی ازش شنیده بودم.شیاطین خیلی در دربارش حرف میزدن.گفتن که خیلی قویه.
و به دانته حمله میکنه.دانته می پره.
دانته:شایعه نبود. واقعیت داره.می خوای روی من امتحان کنی؟
ورجیل:شاید.ببینم واسه برگشتنم خوشحال نشدی انگاری.
دانته:چرا اتفاقا..به یکی از دوستام هم گفتم 3 تا پیتزا برامون بگیره.(البته قصد اصلیش از 3 تا پیتزا این بود که سومی رو هم خودش می خوره.)
ورجیل:خوبه. دانته می خوام جدید ترین سلاحم رو بهت معرفی کنم.باهاش میتونم با ذهنم اشیاء رو حرکت بدم.
و دانته رو با ذهنش از زمین بلند میکنه و بیرون از مغازه پرتش میکنه.
دانته از زمین بلند میشه.ورجیل از مغازه بیرون میاد.
ورجیل:می دونی چیه دانته؟این سلاح شیطانی رو روی تو امتحان کردم و حالا می خوام یاماتو رو روی مغازت امتحان کنم.خوب نگاه کن.
و با چند ضربه غزه devil may cry رو نابود کرد

امضای کاربر :
شنبه 13 دی 1393 - 17:08
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
 تشکر شده: 1 کاربر از trish به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: lade /
پرش به انجمن :


تماس با ما | (بازگشت ورجیل)قسمت سوم:مرد ناشناس - پاسخ 8 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS
آیـــا مــیــدانــیــد